Jumaat, 7 Disember 2012

~PORORO~

Macam biase blog nie pasti akan dimulakan dengan bismillah.. selawat dan salam kepada junjungan besar kite Nabi Muhammad s.a.w, keluarga dan sahabat baginda... Moga kite sume adalah orang yang bakal mendapat syafaat baginda di satu lagi dunia abadi kita nanti.. Insyaallah.. I hope.. I hope.. I Hope!!!

Okla... hari nie nye entri nak cite sal hadiah yang ak dapat dari orang yang sangat2x penting dalam hidup ak gook... Die banyak support n sokong aku dalam sume benda yang aku buat... Tp tulah.. Kawen awai noo.... But its ok... Orang yang ak maksudkan ialah kakak ak laaa.. Name die Nur Hafizah binti Mohd Said...

Ni la gambar kakak kesayangan saye... ^_^
Nur Hafizah Mohd Said
24 Tahun
Berkahwin
Suami Safwan
Anak Sorang --> Irfan ubaid yang cumeeeelll
Duk kt melaka
keje kat tampin
Baik, Penyayang, Understanding.. Cantik.. ^_^

Cukup la tu sal biodata die... nak citer something je.. tengok tajuk pon pororo kan..
Korang tahu x pororo tu binatang ape??

* Ni la PORORO Nye.... Chumeeeellll

Hahaahah.. Demi kasih sayang seorg kakak kepada adeknya, kakak aku belikan la aku pororo nie...
suke sgt aku mase tu.. Walau pon bnda nie mahal tp kakak still belikan tok ak..
Kenapa??? 
Bap kakak aku baik.. n die seorg yang x nak dgr ak membebel sbb x belikan ak pororo nie..
senang cite malas nak dengar ak asyik mntak je..
die belikan.. aku senyum n tutup mulut...
walau dalam hati mase tu rse besssstttt sangaaaaattt..
cam nak jerit cm lisa dalam istanbul.. sukee!!!

Khas Untuk Kakak :

Tq bab belikan bebear nie.. die la peneman suke dan suka adek..
teman jak.. bap die bkn ley beckp pon..
kakak memang baik..
sayaaaaaaaaaaaaaaaaangggg sgt kat kakak..
Doa adek untuk kakak ku yang tersayang nie :
Moga selalu dipanjangkan umur.. dimurahkan rezeki... selalu bhagia disisi keluarga..
semoga menjadi isteri yang solehah dan ibu yang terbaik pade irfan ubaid..
adek doakan kakak dilimpahkan rahmat dan rezeki yang melimpah ruah
dan selalu berada di bawah lembayung rahmat Allah Taala..

Adek sayang meyanyangi kakak..
hihihi.. Minta maaf lau ade salah n silap... 
Hahaha.. dah lame nak wt entri nie namun banyak kerja
jadi asyik tertangguh je..
Namun dengan izin Allah
Maka terbitlah entri terbaru saye berkenaan Kakak Ku SI PORORO..
hahahahahahaha...
gurau jak... 
Pemberian yang akan aku kenang sampai bile2x...

Andai kata dah kawen nanti.. 
tak kireeee!!!!!
dalam bilik kene ade pororo yang kakak eja bagi..
Lau x, Tidoooq luaQQQ.. hahahaa
Gurau jak...
Merepek sudah... 
Ok la..
Jumpe pade entri Akan datang..
Nantikan ENtri seterusnya yang akan menyusul tidak lame lagi

XOXO

Hanim Said





1 ulasan: